תאונת דרכים ברכבת הקלה

נפגעת מתאונה ברכבת ישראל או ברכבת הקלה? זה הזמן לפנות לליווי משפטי!

תאונת דרכים ברכבת הקלה או ברכבת ישראל היא תאונת דרכים לכל דבר וניתן לתבוע את חברת הביטוח של הרכבת בבית הדין לתעבורה. על מנת שתוכלו להכין כתב תביעה מסודר שיכלול את כל האינטרסים הכלכליים שלכם בתיק, חשוב שיהיה לכם ייעוץ וליווי משפטי מקצועי. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מלווים נפגעי תאונות ברכבת ישראל או ברכבת הקלה בירושלים ומכינים את כתב התביעה שלהם בצורה המקצועית ביותר. בנוסף, עורכי הדין של המשרד שלנו מלווים את הנפגעים לאורך כל תהליך התביעה ומייצגים אותם בדיונים בבית המשפט.

הגשת תביעה על תאונה ממפגע בבניית הרכבת הקלה

מלבד תאונת דרכים ברכבת, ישנן תאונות המתרחשות עקב מפגע הקשור לבניית הרכבת הקלה. הרכבת הקלה הנבנית היום באיזור גוש דן מביאה איתה מפגעים שונים היכולים להביא לתאונות. אם נפגעתם תאונת דרכים ברכבת באיזור הבנייה, מומלץ לכם להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח המבטחת את העבודות של הרכבת הקלה בגוש דן.

קביעת פגישה עם עורך דין תעבורה ודיני נזיקין

אם החלטתם לקדם את תהליך התביעה שלכם, אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן ממליצים לכם להתחיל בתהליך יחד עם עורך דין תעבורה ודיני נזיקין מהמשרד שלנו. עורכי הדין שלנו בעלי ניסיון בניהול תיקים בבית המשפט במקרים של תאונת דרכים באוטובוס, רכבת ישראל והרכבת הקלה. אם נפגעתם בתאונת דרכים באוטובוס, רכבת קלה או רכבת ישראל, אנחנו הכתובת שלכם לבניית תיק התביעה. תיק התביעה שנבנה עבורכם יכלול טענות מוצקות וחזקות עם כל הראיות והמסמכים הרלוונטיים למקרה שלכם. בנוסף לכך, אנחנו נקבע יחד איתכם את הפיצוי המקסימלי אשר ניתן לבקש בתביעת הנזיקין על התאונה ממנה נפגעתם. חשוב לדעת שלכל חברה המספקת שירות תחבורה ציבורי או לכל חברת בנייה הבונה פרוייקט להסעת המונים יש חברות ביטוח המבטחות אותן ולכן תהיה תמיד כתובת אליה ניתן להגיש נגדה את התביעה.

ליווי משפטי של עו"ד בתאונת דרכים ברכבת הקלה

לקבלת ליווי משפטי במקרה של תאונת דרכים ברכבת הקלה, רכבת ישראל או אחת מחברות האוטובוסים בארץ, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ואנחנו נסייע לכם בתהליך התביעה.