תאונת דרכים בדרך לעבודה

נפגעתם מתאונת דרכים בדרך לעבודה? אל תהססו להגיש תביעה לפיצויים!

אם נפגעתם בתאונת דרכים בנסיעה בדרך לעבודתכם, או בנסיעה בדרך מהעבודה לבית, יש לכם אפשרות להגיש תביעה לביטוח לאומי ולהגיש תביעה לחברת הביטוח של הרכב שלכם. התאונה שממנה נפגעתם יכולה גם להיות לא מוכרת כתאונה בדרך למקום העבודה או ממקום העבודה לבית וישנם מקרים בהם הנפגעים אינם יכולים לקבל פיצוי. על מנת שיהיה לכם את כל המידע המשפטי במקרה התאונה שלכם ותוכלו לבחון את ההיתכנות לקבלת פיצויים, אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מציעים לכם להתייעץ עם צוות עורכי הדין של המשרד ולקבל החלטה מושכלת לגבי התביעה.

ניסוח כתב תביעה לבית המשפט על תאונת דרכים

כתב התביעה שלכם הוא המסמך החשוב ביותר בתהליך התביעה ובדרישה שלכם לפיצויים. צוות עורכי הדין שלנו במשרד עורכי דין ניצה כהן ינסח עבורכם את כתב התביעה במקרים של תאונת דרכים עבודה ויגיש עבורכם את כתב התביעה לבית הדין לתעבורה. כתב התביעה יכלול את כל המסמכים הרלוונטיים למקרה שלכם כגון מסמכים רפואיים, טפסי אשפוז אם קיימים, תמונות מהתאונה וכל דבר אשר יסייע לכם בהגשת התביעה לפיצויים על תאונת דרכים עבודה.

מה הפיצויים שאפשר לדרוש בתאונות דרכים בדרך לעבודה?

בכל תביעה במקרה של תאונת דרכים פיצויים הם הדבר העיקרי אליו צריך לשאוף בתהליך התביעה. בפסקי דין בתאונת דרכים פיצויים יכולים לבוא מחברת ביטוח באופן חד פעמי או דרך קצבה חודשית של ביטוח לאומי במקרה של אובדן כושר עבודה זמנית. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן נסייע לכם בתהליך מול חברות הביטוח ומול ביטוח לאומי על מנת למקסם את הפיצויים שלכם ככל הניתן.

למה כדאי לכם להגיש את התביעה כבר עכשיו?

תביעה תאונות דרכים מומלץ להגיש בטווח הקרוב ביותר לתאונה ובאמצעות משרד עורכי דין המתמחה בדיני תעבורה. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מציעים לכם את הליווי המשפטי הטוב ביותר להגשת תביעה תאונות דרכים באמצעות עורכי דין לדיני תעבורה מהשורה הראשונה בתחום. המשרד שלנו מנוהל על ידי עורכת דין לתעבורה ניצה כהן הנחשבת לעילוי בתחום ומביאה איתה ניסיון של 3 עשורים ברציפות. באמצעות ייצוג משפטי של עורכת דין לתעבורה ניצה כהן, תוכלו להתמודד טוב יותר מול הטענות והשאלות של השופטים בדיונים הבאים בתיק שלכם.

תביעת תאונת דרכים בדרך לעבודה – עו"ד ניצה כהן

מוכנים להגיש תביעה על תאונת דרכים בדרך לעבודה? זה הזמן לפנות למשרד עורכי דין ניצה כהן ולתאם פגישה כבר לימים הקרובים.