עורכת דין מהירות מופרזת

נתפסתם על מהירות מופרזת? כדאי שיהיה לכם ליווי משפטי מקצועי!

אם אתם מחפשים פתרון משפטי בעבירות תנועה כגון מהירות מופרזת, אתם יכולים לפנות לעורכת דין מהירות מופרזת הנחשבת למובילה בתחום – עורכת הדין ניצה כהן. ניצה כהן מנהלת תיקים משפטיים קלים ומורכבים בבתי הדין לדיני תעבורה כבר למעלה מ-3 עשורים ברציפות. אם תפסו אתכם על מהירות מופרזת או שאתם מואשמים בנסיעה במהירות מופרזת על לא עוול בכפכם, עורכת הדין ניצה כהן היא הכתובת המשפטית שלכם.

האם ניתן לבטל דו"חות תנועה על מהירות מופרזת?

נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה בשכרות מתקבלות על ידי בית המשפט לדיני תעבורה כעבירות חמורות ביותר. ביטול דוח על מהירות מופרזת יכול להיות מורכב במידה ויש לבדוק את תקינותם של מכונות ומכשירים למדידת מהירות הנהג. אם כן, ליווי משפטי במקרה זה, יכול לסייע לכם בביטול דוח על מהירות מופרזת ולהביא את הטענות שלכם בצורה מסודרת בדיון בבית המשפט לתעבורה.

איך מערערים על דו"חות של מצלמות מהירות?

ערעור על דוח מצלמת מהירות הוא בהחלט אפשרי וחשוב לבצע זאת לאחר שנלקחו בשקלול כל הגורמים האחרים בדו"ח שקיבלתם. כאמור, בתי המשפט לתעבורה רואים את עבירות המהירות בחומרה מכיוון שהן אחת הסיבות לתאונות הקטלניות המתרחשות בכל שנה בכבישים. הצוות שלנו במשרד עורכי דין ניצה כהן יגיש עבורכם את הערעור על דוח מצלמת מהירות ויעניק לכם ייצוג בדיון הבא בבית המשפט.

ביטול נקודות וקנס בדו"חות על מהירות מופרזת

דוח תנועה בגין מהירות יכול לכלול גם הוספת נקודות לרישיון שלכם. הנקודות הללו, אשר נראות לרוב הנהגים בישראל כזניחות, יכולות להביא לצבירה של נקודות בטווח הארוך ואף לשלילת רישיון של 3 חודשים רצופים. לכן, במידה וקיבלתם דוח תנועה בגין מהירות, כדאי שתקבלו את הייעוץ המשפטי הנדרש לביטול הדו"ח כמה שיותר מהר. עורכת הדין ניצה כהן תשמח לסייע לכם בביטול דוח משטרה מהירות או בהפחתת הנקודות בדוח משטרה מהירות על מנת להביא אתכם להפחתה או לביטול הקנס והנקודות שקיבלתם.

פנייה לעורכת דין מהירות מופרזת ניצה כהן

לתיאום פגישה במשרדים שלנו עם עורכת דין מהירות מופרזת ניצה כהן או לתיאום פגישה ב-ZOOM, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע כאן בראש האתר.