עורכת דין לתביעת אבהות

נולד לך ילד מגבר שמתכחש לאבהות שלו? כדאי שתכירי את ההליך לתביעת אבהות!

תביעת אבהות הינה הליך משפטי בעל השלכות רבות על החובות והזכויות של האב. ליווי משפטי של עורכת דין לתביעת אבהות המתמחה בדיני משפחה יסייע לך באופן משמעותי בקידום התהליך. ברוב המקרים תהליך תביעת האבהות הינו תהליך מורכב בעיקר במקרים בהם אין שיתוף פעולה מצד האב. באמצעות ייעוץ וליווי משפטי מקצועי, יהיו ברשותך את כל הכלים המשפטיים הנדרשים לך בהליך התביעה.

איך עו"ד לענייני משפחה יכולה לעזור לך?

עורכת דין משפחה מכירה את החוקים הנוגעים לתביעת אבהות על בוריים והיא יכולה לאפשר לך להשתמש בכל האופציות המשפטיות הקיימות על מנת להביא להצהרה רשמית של בית המשפט לדיני משפחה בנוגע לזיהוי האב הביולוגי של הילד שלך. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן נספק לך עורכת דין משפחה אשר תסייע לך בתהליך שתוצאותיו יכולות לשנות את חייך בצורה משמעותית, הן כלכלית והן אישית עבורך ועבור הילד שלך.

האם ניתן לקבל מזונות במידה ויש זיהוי אבהות?

במידה ויש זיהוי של האב של הילד שלך והצהרה רשמית של בית המשפט לדיני משפחה, את יכולה לדרוש תשלום דמי מזונות חודשיים. דרך המשרד שלנו, תוכלי לשכור את שירותיה של עו"ד לקבלת מזונות אשר תלווה אותך בתהליך התביעה לדמי מזונות בבית המשפט. ליווי משפטי של עו"ד לקבלת מזונות יכול לעזור לך באופן משמעותי בטווח הקצר והארוך לגידול הילד שלכם בתנאים כלכליים טובים יותר.

קביעת פגישה עם משרד עורכי דין לדיני משפחה

קיבלת החלטה לקבל ליווי משפטי של עורכת דין לענייני משפחה? זה הזמן לפנות אלינו למשרד עורכי דין ניצה כהן הנחשב לאחד המשרדים המובילים כיום בתחום דיני המשפחה. עורכת דין לענייני משפחה ניצה כהן תלווה אותך בכל בשלבי התהליך המשפטי ובאיסוף המסמכים והחומרים הנדרשים לתביעה שלך. על מנת שתוכלי לקבל ייעוץ משפטי מקצועי, כל מה שאת צריכה לעשות הוא לתאם פגישה במשרד שלנו או דרך שיחת ZOOM.

עורכת דין לתביעת אבהות ניצה כהן

בכדי לשפר את העתיד הכלכלי של הילד שלך, אנחנו ממליצים לך לפנות כבר עכשיו לעורכת דין לתביעת אבהות ניצה כהן ולקבל את הליווי המשפטי הטוב ביותר למקרה שלך.