זכויות האישה בגירושין

מהן זכויות האישה בגירושין ומה ניתן לדרוש מבן הזוג?

אחת הזכויות העיקריות של האישה לאחר הגירושין היא קבלת דמי מזונות עבור גידול הילדים. דמי המזונות נקבעים על ידי בית המשפט לדיני משפחה או באמצעות הסכם גירושין הנקבע בהסכמה מלאה בין שני ההורים. חובת תשלום המזונות מכילה בתוכה את נושא הטיפול הבריאותי, המגורים, האוכל והביגוד לילדים. אם את נכנסת לתהליך של גירושין, חשוב מאוד שתכירי את כל הזכויות שלך על מנת שתוכלי לצאת לחיים חדשים ללא בן הזוג בצורה טובה יותר כלכלית ורגשית.

אילו זכויות מגיעות לגבר בתהליך הגירושים?

זכויות הגבר בגירושין מתייחסות לזמני השהייה וזמני גידול הילדים המשותפים והזכות לחלוקת רכוש באופן שוויוני. חלוקת הרכוש הרלוונטית לזכויות הגבר בגירושין מתייחסת גם לרכוש שהגבר צבר לפני הנישואים וברוב המקרים הגבר יכול לנכס את הרכוש והנכסים שצבר לפני הנישואים לעצמו. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן יכולים לסייע לך בתהליך הגירושים בצורה מקצועית על מנת שתוכלי לקבל את כל הזכויות המגיעות לך כאישה ואמא לילדים.

פנייה לעורכת דין מומלצת ומנוסה בתחום דיני גירושין

על מנת שתוכלי להתמודד עם התהליך הבירוקרטי והרגיש של הגירושין, כדאי לך לפנות לעורכת דין לענייני גירושין ניצה כהן המייסדת של משרד עורכי הדין שלנו. עורכת דין לענייני גירושין ניצה כהן מביאה איתה ניסיון של מעל ל-30 שנים בניהול תיקי גירושים באיזורים נרחבים בארץ ובעיקר באיזור הצפון. עו"ד כהן תלווה אותך בכל ההליך המשפטי, בין אם זה בתהליך הגעה להסכם גירושים ובין אם זה בהגשת תביעה למזונות בבית המשפט לדיני משפחה.

קביעת מזונות של הגבר בהליך גישור או משפטי

חישוב דמי המזונות יכול להתבצע ב-2 דרכים עיקריות: הסכמה הדדית על דמי המזונות בהסכם גישור בתהליך הגירושים או העברת ההחלטה לבית המשפט לדיני משפחה. עורכת דין לענייני מזונות ניצה כהן תסייע לך בכל דרך האפשרית מבחינתך לדרוש את דמי המזונות עבור הילדים  המשותפים שלכם. אם תחליטו להגיע להסכם גישור, יש לכם אפשרות לעשות זאת ב-3 עד 4 מפגשים עם עורכת דין לענייני מזונות ניצה כהן ולחסוך מכם את התהליך המשפטי הארוך בדיונים בבית המשפט.

זכויות האישה בגירושין עם עורכת הדין ניצה כהן

בכדי שתוכלי לדרוש את כל זכויות האישה בגירושין המגיעות לך, אנחנו מציעים לך לפנות אלינו כבר עכשיו ולקבל את הליווי המשפטי הטוב ביותר מעורכת הדין ניצה כהן.