הסכם ממון בין ידועים בציבור

חיים בזוגיות תקופה ארוכה עם בן או בת זוג? זה הזמן לעשות הסכם ממון בין ידועים בציבור!

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בישראל מחליטים לא למסד את הקשר שלהם בברית נישואים וכיוצא מזה, חלקם הגדול נחשבים על פי החוק בישראל כידועים בציבור עליהם חלים זכויות וחובות הנוגעות לחלוקת רכוש, כסף ונכסים. על מנת שתוכלו לשמור על האינטרסים הכלכליים שלכם ושל הדורות הבאים שלכם, מומלץ לערוך הסכם ממון השומר על הכסף והרכוש שלכם בידיים שלכם גם במקרה של פרידה מבן או בת הזוג.

למה חשוב לנסח הסכם עם עו"ד לענייני משפחה?

הסכם ממון ידועים בציבור הוא בעל השלכות כלכליות הן עליכם והן על הצאצים והיורשים שלכם. הוא יכול להוות גם בסיס להתנהלות הכלכלית שלכם בזוגיות היום יומית ולאפשר חלוקה והתנהלות ברורה של הכספים והרכוש של כל אחד מכם. במקרים בהם צד אחד מגיע עם ממון רב, הסכם ממון ידועים בציבור בהחלט הכרחי על מנת לשמור על האינטרסים הכלכליים שלו במקרה של פרידה. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מלווים מאות זוגות בכל שנה בתהליך ניסוח הסכם ממון על מנת להביא להסכמה מלאה והדדית לשני הצדדים ולחתימה על הנוסח משפטי תקין המוסכם על כולם.

אם נפרדים ללא הסכם, מה הזכויות של כל צד?

בכל קשר של ידועים בציבור זכויות הניתנות לבני הזוג דומים לזכויות הניתנות לזוגות נישואים. אך במקרה ובני הזוג נפרדים והם ידועים בציבור זכויות חלוקת הרכוש והכסף הופכים להיות מורכבים יותר כאשר צריך למעשה להוכיח שהייתה כוונת שיתוף נכסים ורכוש. מכיוון שנושא חלוקת הרכוש, הכסף והנכסים בין בני הזוג יכול להיות מורכב במקרה של פרידה ובעיקר במקרה של מוות, מומלץ לנסח הסכם משפטי מסודר ותקין אשר יהיה מוסכם על שני הצדדים ובליווי עורך דין מנוסה לדיני משפחה.

תיאום פגישה עם עורכת דין לניסוח הסכם ממון

בכדי שתוכלו לשמור על הזכויות הכלכליות שלכם כידועים בציבור בעת פרידה, אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן ממליצים לכם לתאם איתנו פגישה לניסוח ההסכם לידועים בציבור שישרת את האינטרסים הכלכליים של שני הצדדים. באמצעות הסכם ידועים בציבור תוכלו להתנהל כלכלית ברוגע ובנוחות עם הצד השני כאשר ענייני והרכוש ידועים וסגורים מראש. בנוסף, הסכם ידועים בציבור יעניק לכם שקט נפשי גם לגבי היורשים שלכם ולדעת שאתם לא משאירים אותם בידיים ריקות.

הסכם ממון בין ידועים בציבור – עו"ד ניצה כהן

לתיאום פגישה בנוגע לניסוח וחתימה על הסכם ממון בין ידועים בציבור, מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר ונציג המשרד שלנו יחזור אליכם בהקדם.