בדיקת פסילת רישיון נהיגה

פסלו לכם את רישיון הנהיגה? זה הזמן להגיש ערעור!

אם הזמינו אתכם לבדיקת פסילת רישיון נהיגה במכון הרפואי לבטיחו בדרכים (המרב"ד) או שפסלו לכם את הרישיון עקב 36 נקודות נצברות, כדאי שיהיה לכם ייעוץ משפטי של עורך דין על מנת לערער על ההחלטה. פסילת הרישיון שלכם יכולה להתבצע על ידי בית משפט, משטרה או משרד הרישוי ובכל המקרים הללו תוכלו להגיש ערעור לבית הדין לתעבורה. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מספקים ליווי וייצוג משפטי לנהגים אשר קיבלו פסילה לרישיון הנהיגה במטרה להביא לביטול הפסילה או קיצור משמעותי בזמן הפסילה. צוות עורכי הדין שלנו מנהל מאות תיקים בבית המשפט לתעבורה ויכול לסייע לכם בהגשת הערעור שלכם.

איך מקצרים את פסילת הרישיון הנקבעת ל-3 חודשים?

במידה ופסילת הרישיון שלכם נקבע ל-3 חודשים, חשוב להבין מה הסיבה לכך. במידה והפסילה היא עקב הגעה ל-36 נקודות, יתכן וניתן לערער על הנקודות שקיבלתם הכל תלוי במקרה שלכם. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מטפלים בערעורים לבית הדין לתעבורה במקרים של פסילת רישיון נהיגה ל 90 יום ומספקים את השירות הטוב ביותר על מנת למקסם את הדרישות שלכם מבית המשפט. פסילת רישיון נהיגה ל 90 יום יכולה להתבטל או להתקצר במקרים מסויימים ולכן חשוב שיהיה לכם את הליווי המשפטי הטוב ביותר בעת הגשת הערעור.

בניית קו הטענות שלכם בתהליך ערעור לפסילת רישיון

כאשר אתם מגישים ערעור לבית המשפט לדיני תעבורה, חשוב שתציבו טענות מוצקות עם מסמכים המאשרים ככל הניתן את הטענות שלכם. בניית תיק הערעור יכול להתבצע בצורה יסודית וממוקדת על ידי הצוות שלנו במשרד עורכי דין ניצה כהן. הערעור על פסילת רישיון בגלל נקודות יכול להתקבל לאחר שבית המשפט מקבל את הטענות שלכם מול הטענות של המשטרה או משרד הרישוי. ביטול פסילת רישיון בגלל נקודות הוא בהחלט אפשרי וישנם לא מעט תקדימים משפטיים לכך היכולים לסייע לכם בערעור.

קביעת פגישה עם משרד עורכי דין מקצועי לתעבורה

מעוניינים לקבל ליווי משפטי להגשת ערעור על פסילת רשיון 3 חודשים? רוצים שיהיה לכם עורך דין לייצג אתכם בבית המשפט? זה הזמן ליצור קשר עם הצוות שלנו במשרד עורכי דין ניצה כהן ולקבל את כל המידע הנדרש לכם להתמודדות עם פסילת רשיון 3 חודשים או יותר. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מודעים לכך שפסילת רישיון נהיגה יכולה לפגוע בצורה משמעותית באורח החיים שלכם ואף לפגוע בכם מבחינה כלכלית. לכן, הצוות שלנו יעשה את כל המאמץ להפחית ואף לבטל פסילת רישיון נהיגה במקרה שלכם.

בדיקת פסילת רישיון נהיגה בליווי עו"ד ניצה כהן

לקביעת פגישה בנוגע לבדיקת פסילת רישיון נהיגה, התקשרו אלינו למספר הטלפון המופיע כאן באתר ונשמח לסייע לכם בערעור על הפסילה.