אלימות במשפחה וגירושין

סובלים מאלימות בתוך המשפחה? מעוניינים לצאת לדרך חדשה לאחר גירושין?

אלימות במשפחה וגירושין הם שילוב קשה מאוד אשר נחשב בעיקר לנחלתן של נשים הסובלות מאלימות בתוך המשפחה. אם את מתמודדת עם אלימות מצד בן הזוג שלך, זה הזמן שלך לקבל ליווי משפטי מקצועי מעורכת דין מנוסה בתחום דיני משפחה. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן כוללים 7 עורכי דין מהטובים ביותר בישראל בתחום דיני משפחה והמשרד שלנו מנוהל על ידי עורכת הדין ניצה כהן המביאה איתה ניסיון של מעל ל-30 שנה בניהול תיקים בבית הדין לדיני משפחה.

איך עורך דין יכול לעזור במקרי אלימות בבית?

עו"ד אלימות במשפחה הוא הרבה מעבר למקור ידע בנושאים משפטיים והוא יכול למעשה לכוון אותך לכלים המשפטיים הקיימים היום במקרים של אלימות בתוך המשפחה. הכלים שעו"ד אלימות במשפחה יכול להשתמש בהם באופן מיידי הוא בקשה לצו הרחקה מבית משפט אשר יכול לסייע בהרחקת הפוגע מהבית. עורכת הדין ניצה כהן תסייע לך בכל התהליך המשפטי על מנת שתוכלי להרגיש בטוחה ולצאת לחיים חדשים.

מה אפשר לעשות עם הילדים במקרי אלימות בבית?

במקרים בהם ישנה אלימות במשפחה, הילדים יכולים להיפגע בצורה משמעותית הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית במידה והאלימות מופנית גם אליהם. הטיפול המשפטי במקרה של אלימות במשפחה מתייחס גם לילדים המשותפים של בני הזוג ובמציאת הפתרונות הטובים ביותר עבורם בטווח הקצר ובטווח הארוך.

יצירת קשר בצורה דיסקרטית עם עורכת דין משפחה

בחיפוש אחר עו"ד מומלצת אלימות במשפחה היא אחד הנושאים בהם ניתן למצוא עורכת דין מקצועית עם ניסיון בתחום. עורכת הדין ניצה כהן מביאה איתה ניסיון וידע רב ואם את מחפשת עו"ד מומלצת אלימות במשפחה זהו אחד התחומים בהם ניצה כהן הכי חזקה. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מעניקים לך שירות אישי ומקצועי של עורכי דין אלימות ותקיפה המנהלים מאות תיקים משפטיים מדי שנה בבתי הדין לענייני משפחה. כאשר את בוחרת עורכי דין אלימות ותקיפה, תדעי שמשרד עורכי דין ניצה כהן הוא הכתובת בשבילך.

ליווי משפטי של עו"ד במקרי אלימות במשפחה וגירושין

ההתמודדות שלך עם אלימות במשפחה וגירושין לא צריכה להיעשות לבד. אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מציעים לך ליווי משפטי מלא של עורכת הדין ניצה כהן לכל התהליך המשפטי הנדרש לך, ברגישות ובאומץ רב.