חישוב מזונות במשמורת משותפת

באילו תנאים יש צורך במזונות במשמורת משותפת ואיך מבצעים את החישוב?

חישוב מזונות במשמורת משותפת הוא נדרש במקרים רבים של זוגות גרושים, גם כאשר ישנה חלוקה שווה בזמן השהות של הילדים אצל האבא והאמא. חישוב המזונות יכול להיקבע בהסכם הגירושין בו שני ההורים מגיעים להסכמה לגבי גובה המזונות או לגבי ביטול המזונות באופן קבוע. אם אתם זקוקים לייעוץ משפטי לגבי חישוב המזונות, אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן הכתובת שלכם. עורכי הדין במשרד שלנו מנהלים מאות תיקי גירושין בכל שנה מאיזורים נרחבים בארץ ובעיקר באיזור הצפון.

האם אפשר לבטל באופן מוחלט מזונות במשמורת משותפת?

אם אתם נמצאים לאחר תהליך הגירושין ואתם משלמים מזונות למרות חלוקה שווה בשהות עם הילדים, יש לכם אפשרות להגיש בקשה לבית המשפט לענייני משפחה לביטול מזונות במשמורת משותפת. ביטול מזונות במשמורת משותפת הוא אפשרי כאשר 2 ההורים מתחלקים בצורה שווה בהוצאות הכלכליות של הילדים המשותפים, אך עם זאת בית המשפט לענייני משפחה יכול לקבוע כי עדיין יש צורך בתשלום מזונות. אם כן, ליווי משפטי של עורך דין לענייני משפחה הוא הכרחי לקידום האינטרסים הכלכליים שלכם.

קביעת פגישה עם עורכת דין מקצועית לענייני משפחה

זקוקים לליווי משפטי בנוגע למשמורת משותפת מזונות? רוצים לקדם את הבקשות שלכם בבית המשפט? זה הזמן לפנות אלינו למשרד עורכי דין ניצה כהן ולקבל ייעוץ משפטי מקצועי מעורכת הדין ניצה כהן המנהלת והמייסדת של המשרד. נושא משמורת משותפת מזונות הוא רגיש במיוחד כאשר הוא שם דגש על העתיד הכלכלי של הילדים שלכם, לכן חשוב שיהיה לכם ליווי משפטי מקצועי ומותאם למקרה שלכם. אם המטרה שלכם היא משמורת משותפת ללא מזונות, אתם יכולים לפעול בדרך של הבנה והגעה להסכם עם ההורה השני או באמצעות פנייה לבית המשפט לדיני משפחה בנוגע לנושא משמורת משותפת ללא מזונות.

ייצוג משפטי בבית הדין לענייני משפחה

מלבד ייעוץ משפטי מקצועי, אנחנו במשרד עורכי דין ניצה כהן מעניקים ייצוג משפטי מלא בבית המשפט בנוגע למשמורת משותפת ומזונות. באמצעות הייצוג המשפטי שלנו, תוכלו לבנות טענות מגובשות לכל דרישה בנוגע למשמורת משותפת ומזונות.

חישוב מזונות במשמורת משותפת עם עו"ד ניצה כהן

לפנייה לצוות משרד עורכי דין ניצה כהן לחישוב מזונות במשמורת משותפת ולייצוג משפטי, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע כאן באתר.