עורכת דין צוואות וירושות בצפון

כל מה שחשוב לדעת על עורכת דין צוואות וירושות בצפון

עריכת הצוואה על ידי עורכת דין צוואות וירושות בצפון יכולה במקרים רבים להבטיח, את כשירותה והוצאתה אל הפועל לאחר חשיפתה. על פי החוק בישראל, אין חובה לערוך את הצוואה או לחתום עליה בנוכחות עורך דין או עדים. עם זאת היעזרות בשירותי עורכת דין צוואות וירושות בצפון בעת הכתיבה ובניסוחים, מומלצת, על מנת שהצוואה תנוסח בהתאם לפרקטיקה ובשפה המשפטית הנכונה. היעזרות בעורך דין חשוב, על מנת שכוונותיו של המוריש לגבי אופן חלוקת עזבונו בין יורשיו השונים, יבואו לידי ביטוי באופן מדויק בצוואה.

לגבי העילות להתנגדות לצוואה

גם כאשר הצוואה נכתבה על ידי עורכת דין צוואות וירושות בצפון, ליורשים עומדת הזכות להתנגד לצוואה ולנסות לפסול אותה, בהינתן התנאים החוקיים הנדרשים. עליהם להגיש לבית המשפט כתב התנגדות לקיום הצוואה ולפרט באיזה מהעילות שהוגדרו בחוק, הם מבקשים להביא לפסילתה של הצוואה. העילות יכולות להיות, העדר כשירות בעת הניסוח, מעורבות בעריכת הצוואה, טענה לצוואה מזויפת ועוד. טרם פנייה להליך זה, מומלץ לקבל סיוע משפטי של עורכי דין צוואה חיפה על מנת שלא לערער על הצוואה כאשר אין לכך תוחלת משפטית. את ההליכים כדאי לבצע בעזרת עורכי דין צוואה חיפה על מנת לשפר את סיכוייכם בבית המשפט. במידה ובית השפט פוסק לפסול את הצוואה, העיזבון מחולק בין היורשים, על פי הסדר הירושה בדין כאילו לא הייתה צוואה מלכתחילה.

סדר הירושה הטבעי

כאשר אדם נפטר ואין בנמצא צוואה כתובה, יש צורך לפנות להליך המשפטי של קבלת צו ירושה ללא צוואה. כפי שיודע כל עו"ד ירושות חיפה על פי החוק בישראל, במידה ואדם לא כתב צוואה, עיזבונו עובר ליורשיו, בהתאם לסדר הירושה הקבוע בחוק. סדר היורשים מתחיל עם בני הזוג וילדי המוריש ובהמשך עובר לצאצאיהם לפי הסדר. במידה ואין קרובי משפחה קרובים, העיזבון יכול אף לעבור לקרובים רחוקים של הנפטר.

כתיבת צוואה עם עורכת דין צוואות וירושות בצפון

אם אתם מחפשים מידע לגבי, קיום צו ירושה או רוצים לנסח צוואה בעזרת עורכת דין צוואות וירושות בצפון כדאי לכם לפנות למשרדה של עורכת דין ניצה כהן.  המשרד מתמחה בדיני צוואה וירושה ובעל ניסיון בניהול הליכים משפטיים מורכבים בערכאות השונות בתיקי ירושה. משרד עו"ד ירושות חיפה ניצה כהן מספק ללקוחותיו מענה שלם ומלא לכל צרכיהם המשפטיים.