עורכת דין לתעבורה

על עבודתה של עורכת דין לתעבורה

עורכת דין לתעבורה מתמחה בתיקים של עבירות תעבורה, כגון, נהיגה בפסילה, נהיגה במהירות מופרזת, שימוש בטלפון בזמן הנהיגה, נהיגה ללא מלווה, אי ציות לתמרורים, עקיפה מימין, נסיעה ברמזור אדום, נהיגה בשכרות ותאונות דרכים.  במידה ונעצרתם בגין עבירת תנועה וקיבלתם דו"ח מסוג של ברירת משפט, אל תמהרו לשלם את הקנס, מכיוון שיש בכך משום הודאה בביצוע העבירה. חשוב להתייעץ תחילה עם עורכת דין לתעבורה על מנת להבין מה כדאי לעשות מבחינה משפטית.

צבירת נקודות וסנקציות

 צריך להבין שלכל קנס שמשולם בגין היצוע עברת תנועה, נלווה גם העדכון של רישום הנקודות בגין אותה בעבירה במרשם התעבורתי. צבירת הנקודות של עבירות שונות, כגון, עבירת מהירות יכולה להוביל בסופו של דבר, לסנקציות שונות ואף לפסילה של הרישיון לתקופה קצובה. עורכת דין לתעבורה יכולה לעזור לכם להחליט נכון לגבי הכדאיות של התמודדות עם, דו"ח עבירת מהירות בבית המשפט על פני תשלום הקנס, בהתאם למצב הנקודות שצברתם בתיק האישי.

סוגים שונים בחומרתם

נהג רכב שהיה מעורב באירוע של פגיעה בתאונת דרכים בין, אם התאונה היא בין כלי רכב שונים בדרך או תאונת דרכים הולך רגל כדאי לו לקבל ייעוץ משפטי של עורכי דין לתאונת דרכים המתמחים בתחום. את תאונות הדרכים מבחינה משפטית ניתן לחלק למספר סוגים בהתאם לחומרתם. ברף הנמוך נמצאים תאונות דרכים קלות, שבמהלכן נגרם נזק לרכוש בלבד. מקרים חמורים יותר הם מקרים עם נפגעים באופן קל כתוצאה של פגיעה בתאונת דרכים. הרף העליון מבחינת חומרת המקרים הם, תאונות דרכים בהם חיי אדם אבדו. גם תאונת דרכים הולך רגל בה הנהג לא עצר לסייע נחשבת כחמורה, ללא קשר לחומרת הפציעות פגיעה בתאונת דרכים הולך הרגל מהתאונה. כפי שיודעים עורכי דין לתאונת דרכים חשוב תמיד לעצור ולסייע, ללא קשר למידת האשמה שלכם בהתרחשות התאונה. הענישה על עזיבת המקום, היא במקרים רבים עבירה חמורה בהרבה מהמעורבות בתאונה לכשעצמה.

ייעוץ משפטי עם עורכת דין לתעבורה המתמחה בתחום

במידה והייתם מערבים בתאונות דרכים או שקיבלתם דו"ח על עבירת תנועה ואתם מתלבטים אם לשלם, כדאי לכם להתייעץ עם עורכת דין לתעבורה ניצה כהן. משרד עו"ד שבראשותה מתמחה בתחום המשפט התעבורתי והפלילי. עו"ד ניצה כהן הייתה קצינת משטרה ותובעת משטרתית בעברה ומנוסה בייעוץ וייצוג בתיקי תעבורה, כולל ניהול של ההליכים הנדרשים בבתי המשפט לתעבורה בעת הצורך.