עורכת דין לענייני גירושים

במה עוסקת עורכת דין לענייני גירושים

עורכת דין לענייני גירושים מלווה ומייעצת למי מבני הזוג במהלך התהליך לקראת הגירושין וחתימת הסכם הגירושין. רבים המבקשים להתגרש נעזרים בשירותי עורכת דין לענייני גירושים לשם ניהול המשא ומתן מול הצד השני, לגבי אופן חלוקת הרכוש והנכסים השונים, גיבוש הסדרי המשמורת והסדרי הראייה על הילדים, גובה דמי המזונות ועוד. התהליך של גירושין ופירוק התא המשפחתי, יכולים להיות אמוציונליים וקשים לכל המעורבים. על מנת שלא להסתבך בפעולות ומעשים שיפגעו בצד האחר, בילדים ובעצמכם, חשוב להתייעץ עם עורכת דין לענייני גירושים כבר מתחילת ההליך. הידע המשפטי והניסיון הרב שלה בתחום, יכולים לסייע בהשגת הסכם מכובד וראוי עבור שני הצדדים.

חלוקת הרכוש בין בני זוג ותביעות גירושין

סוגיית חלוקת הרכוש המשותף בין בני זוג הינה בדרך כלל מהמחלוקות המרכזיות לאורך הליך גירושין לצד נושא המשמורת. חלוקת הרכוש המשותף רלוונטית לרכוש שנצבר במהלך הקשר ממועד החתונה ואף לפני כן, במידה והרכוש נצבר מתוך כוונת שיתוף. במהלך המשא ומתן לאורך הליך גירושין ניתן להסכים על אופן איזון המשאבים במועד חלוקת הרכוש. המשמעות של איזון משאבים הוא, שלא מחלקים את כל הנכסים השונים, אלא מאזנים את הסך הכולל של הרכוש, בהתאם להסכמות שהושגו בין הצדדים. מכיוון שבעת חלוקת הרכוש אין משמעות מבחינה משפטית, לרישום הבעלות בפועל על הנכסים השונים. יש מקרים בהם יש להגיש תביעת גירושין על מנת לקבל את החלק היחסי, בנכסים הרשומים על שמו של הצד השני בלבד. תביעת גירושין מומלץ להגיש, בעזרת עורכת דין לענייני משפחה מומחית לנושא, לבית הדין הרבני או לבית המשפט לענייני משפחה, בהתאם למקום בו מתנהל ההליך.

עורכת דין לענייני גירושים מקצועית ומנוסה

כיום ניתן לראות שינויים בסוגי המשמורת על הילדים לאחר גירושין, בעקבות השינויים החברתיים והמגדריים שמתרחשים במבנה המשפחה בחברה הישראלית. בהקשר זה, בית המשפט העליון קבע לאחרונה הלכה חדשה, שמבחינה עקרונית, במשמורת משותפת על הילדים, שני ההורים נושאים, במידה שווה בחובת התשלום של מזונות הילדים. במידה ואתם זקוקים לשירותי עורכת דין לענייני משפחה כדאי לכם להיעזר בעורכת הדין ניצה כהן. משרדה מתמחה בדיני משפחה וירושה, כולל ניהול של תביעות בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני. לעורכת הדין ניצה כהן ניסיון רב בגיבוש הסכמי גירושין והבנה משפטית מעמיקה בתחומים של חלוקת רכוש, דמי מזונות, והסדרי משמורת וראייה.