עורכת דין להסכם ממון

על החשיבות של עורכת דין להסכם ממון

עורכת דין להסכם ממון מלווה את אחד הצדדים או את שניהם במהלך הניסוח והחתימה על ההסכם. הסכם ממון בין בני זוג נועד להסדיר את אופן חלוקת הרכוש בין בני הזוג במקרה של גירושים או פטירה. עורכת דין להסכם ממון מנסה לגעת בכל הסוגיות הרלוונטיות לגבי הרכוש המשותף ודרך חלקות הנכסים השונים, על מנת למנוע, ככל שניתן מחלוקות כלכליות בין הצדדים במקרה של גירושין.

הבטחת ביטחון כלכלי

חשוב להבין כי הסכם טרום נישואין שמנוסח היטב, בעזרת עו"ד להסכמי ממון יכול להבטיח מידה מסוימת של ביטחון, בקרב הצדדים להסכם, שגם אם הזוגיות תסתיים, עתידם הכלכלי אינו לוט בערפל ושחלוקת הרכוש תיעשה באופן הוגן. בדרך כלל בני זוג בוחרים לחתום על הסכם טרום נישואין עוד לפני החתונה. חתימה על הסכם ממון לאחר הנישואים מתרחשת במקרים רבים, בשל החשש של מי מבני הזוג לפתוח את הנושא לדיון, בגלל החשש מהתגובה של בן הזוג השני לפני מועד החתונה.

נקודות חשובות להתייחסות בהסכם

על הסכם ממון בין אם הוא נערך לפני החתונה או לאחריה, להתייחס הן לרכוש שנצבר לפני מועד הנישואין, והן לרכוש שייצבר בהמשך. בדרך כלל, הסכם יחסי ממון יקבע כי בני הזוג שומרים במקרה של פרידה, את כל הרכוש שצברו בנפרד לפני הנישואין. לרוב הסכם יחסי ממון יסדיר, באופן שוויוני את חלוקת הרכוש שנצבר במהלך השנים. בניסוח ההסכם חשוב להתייחס לכל הנכסים השונים שבבעלותם המלאה או החלקית של בני הזוג, כולל נדל"ן, תיקי השקעות, יוזמות עסקיות, נכסים ועסקים השייכים למשפחה, כמו גם ירושות עתידיות. הסכמי ממון בין ידועים בציבור צריכים אף להתייחס למועד תחילת כוונת השיתוף בנכסים.

עורכת דין להסכם ממון מקצועית ומנוסה

במידה ואתם זקוקים לשירותי עורכת דין להסכם ממון כדאי לכם להיעזר בשירותיה של עורכת הדין ניצה כהן. משרדה מתמחה בדיני ירושה ומשפחה, כולל ניהול של הליכים משפטיים מורכבים בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני. עו"ד להסכמי ממון ניצה כהן היא בעלת ניסיון רב בגיבוש הסכמי ממון לפני ואחרי הנישואים, כמו גם בגיבוש הסכמי גירושין. למשרד הבנה משפטית מעמיקה בתחומים של הסכמי ממון וגירושין, איזון משאבים וחלוקת רכוש, דמי מזונות, והסדרי משמורת וראייה.