עורכת דין לתעבורה בחיפה

על תפקידה של עורכת דין לתעבורה בחיפה

עורכת דין לתעבורה בחיפה מייעצת ומייצגת ללקוחות שמואשמים בעבירות תנועה שונות, בין היתר, גם בהליכים השונים בבתי המשפט לדיני תעבורה. עבירות התנועה הנפוצות שמגיעות לכותלי בית המשפט, מעבר על קו הפרדה רצוף, נהיגה ללא רישיון בתוקף, אי ציות לתמרורים ועוד. במאמר זה נסקור בקצרה דוגמא מעבירות אלו, נפרט, מה כדאי להבין לגביה ובאיזה אופן, עורכת דין לתעבורה בחיפה יכולה לסייע בהליכים המשפטיים בתיק זה.

עבירת מעבר של קו הפרדה ועקיפה

העבירה של מעבר על קו הפרדה רצוף הוגדרה כמקרים בהם, הנהג ברכב ניסה לעקוף רכב או עקף בפועל רכב, תוך שהוא חוצה בנסיעתו, את קו ההפרדה הרציף שבין נתיב הנסיעה שלו לנתיב הנוסעים מהכיוון הנגדי. עבירה זו נחשבת לחמורה במיוחד, בגלל מסוכנותה. העונש על עבירה זו, יכול להגיע ל10 נקודות, לצד צעדי ענישה נלווים, בהתאם לכל מקרה ולתוצאותיו. בכל מקרה בהם אתם עומדים לדין על עבירה זו, כדאי להתייעץ עם עורכי דין לתאונות דרכים בצפון על מנת להבין, מהי האסטרטגיה המשפטית הכדאית ביותר עבורכם. עורכי דין לתאונות דרכים בצפון יכולים לייעץ לפנות להסדר בהסכמה מול התביעה או להתמודד בבית המשפט עד לסוף ההליכים.

ההשפעה על אחרים

כפי שיודעת היטב כל עורכת דין לתעבורה בנשר הענישה של בית המשפט, תוחמר בהתאם להשלכות של ביצוע העבירה על אחרים, למשל כאשר בעקבות ביצוע העבירה, התרחשה תאונה, שהובילה לפגיעה בנפש כתוצאה מהאירוע. הרשעה בעבירה זו בבית המשפט, גוררת עונש מינימלי של פסילת הרישיון ל-3 חודשים. בסמכותו של בית המשפט אף להחמיר את העונש למאסר בפועל בהתאם לנסיבות. בגלל התוצאות החמורות לענישה שכזו על מבצע העבירה, חשוב לקבל ייעוץ וליווי של עורכת דין לתעבורה בנשר מקצועית ומנוסה בתהליך.

ליווי וייעוץ של עורכת דין לתעבורה בחיפה המומחית לתחום

בכל תיק של עבירות תעבורה שמגיע לבית המשפט, תוצאות הפסיקה והעונש לא נגזרו מראש. לכן ישנה חשיבות גדולה לייעוץ וליווי של עורכת דין לתעבורה בטירת הכרמל המתמחה בתחום. ישנם מקרים בהם ניתן לגבש בהסכמה בעזרתה של עורכת דין לתעבורה בטירת הכרמל הסדר מקל, הכולל הודאה בעבירה וענישה מופחתת. במידה ואתם מחפשים עורכת דין לתעבורה בחיפה צרו קשר עם משרדה של עורכת דין ניצה כהן. עורכת דין לתאונת דרכים בחיפה ניצה כהן שירתה בעברה בתור קצינת משטרה ותובעת משטרתית, דבר שמקנה לה ידע וכלים רלוונטיים נוספים בעבירות תעבורה.