כתבות ברשת

המשנה לפרקליט המדינה עו"ד יהודה שפר חשוד בדריסה למוות של הולך רגל בחיפה ושוחרר בערבות ע"י ניצה כהן עורכת דין לתעבורה בחיפה
ההרוג בתאונה, שאירעה בשבת ברחוב אבא חושי בחיפה, הוא יחזקאל אליס מנסור בן 65. פרקליטתו של עו"ד יהודה שפר, ניצה כהן עורכת דין לתעבורה מחיפה סיפרה כי מרשה מתייסר מאז האירוע וכי הוא מעוניין להגיע לבית המשפחה בכדי לנחמה: "אני ומרשי מביעים צער רב על המקרה. התאונה היא לדעתי האישית, מבלי לבדוק את הנתונים של המשטרה, היתה בלתי נמנעת.
"לאחר שביקרתי במקום וראיתי מאיפה מרשי ראה את הולך הרגל, ושמעתי ממנו איך הקורבן קפץ לכביש מבלי לאמוד את המרחק, הבנתי שכל אדם סביר שהיה נוהג ברכב באותן נסיבות לא היה מצליח למנוע את התאונה הזו. ברגע שהקורבן רץ לו לכביש הוא בלם את הרכב, אבל הוא כבר הספיק לפגוע בו". יצוין, כי קיים מפגע באי התנועה שחוצה את המסלולים והשכנים התלוננו בעבר על אי התנועה, אשר גורם לבעיות רבות ברחוב בחיפה. לכתבות המלאות לחצו: הארץynet ידיעות אחרונותגלובס,כלכליסטמעריבnews1, נענע 10 ושודר בערוץ 10mako ושודר בחדשות ערוץ 2.

שוחרר אוהד מכבי חיפה שנעצר בחשד לאיומים על ראש העיר חיפה יונה יהבברשת החברתית ע"י ניצה כהן עורכת דין לפלילי מחיפה.

סטודנט ואוהד "שרוף" של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, נעצר בחשד לאיומים על ראש העיר חיפה, יונה יהב, על רקע הסכמתו לאפשר לקבוצות אחרות לשחק באיצטדיון סמי עופר. הצעיר בן ה-28, תושב העיר חיפה פרסם לטענת המשטרה פוסטים פוגעניים בדף הפייסבוק של ראש העיר חיפה, יונה יהב.  הצעיר נעצר בצהריים בתאריך ה-27.8.14 ובבוקר ה-28.8.14 בבית משפט השלום בעיר חיפה, שיחררה השופטת את הצעיר ואסרה עליו להתקרב לראש העיר חיפה, יונה יהב. בנוסף, התקבלה בקשה כי האוהד הצעיר מנוי למחשקי מכבי חיפה ושיורחק מהמגרש סמי עופר אך ניצה כהן עו"ד לפלילי מחיפה התנגדה גם לכך והצעיר יוכל להנות גם ממשחקי הכדורגל של מכבי חיפה. לכתבות המלאות לחצו: yent ידיעות אחרונותמגזין המושבותרדיו חיפה 107.5fm וגם ב-99.5fm. 

צעד חריג: תקף את חברתו אך הרשעתו בוטלה

עדיין לא ברור מה יהיו ההשלכות של קביעת בית המשפט, שהחליט בצעד נדיר וחריג לקבל את המלצות קצינת המבחן, ולבטל את הרשעתו של בחור צעיר שהואשם בפגיעה בחברתו, מכיוון שזה עשוי לפגוע בו בעתיד. רק הזמן יגיד האם המהלך היה נכון או שמערכת המשפט הייתה רכה מדי. לכתבה המלאה לחצו: MAKO

לפני שנה וחצי התנגשה מכוניתו של יהודה שפר, המשנה לפרקליט המדינה, בהולך רגל ודרסה אותו למוות. 

עורכת הדין ניצה כהן מייצגת את המשנה לפרקליט המדינה, יהודה שפר מתארחת בתוכנית של אמנון לוי פנים אמיתיות בערוץ 10 ומגיבה: "בוחן יוצא לתאונת דרכים קטלנית ומיד מגיע קצין הבוחנים, לעיתים מגיע גם מהנדסת תנועה שהיה במקרה הנ"ל. בנוסף, קצין בוחנים באגף התנועה גם הוא בודק את התיק כלומר: ישנם מספר מפקחים על עבודת הבוחן שלאחר העבודה בודקים את הראיות בתיק. בכל מקרה התיק עובר לפרקליטות לקבלת החלטה שם יושב פרקליט שגם הוא נעזר בבוחן והוא בודק את הראיות בתיק ורק לאחר מכן מגישים כתב אישום או מחליטים לסגור את התיק". עוד לתגובותיה של עורכת הדין ניצה כהן לחצו לכתבה המלאה: פנים אימיתיות עם אמנון לוי ערוץ 10.

קניתם דירה חדשה וגיליתם בה ליקויי בנייה?

משרדה של עו"ד ניצה כהן הגיש בבית משפט השלום בחיפה תביעה נגד חברה קבלנית בגין ליקויי בנייה לרבות ליקויי איטום ונזקי רטיבות ניכרים אשר נגרמו כתוצאה מרשלנות החברה הקבלנית אשר הפרה את ההסכם עם הרוכש.
לתביעה צורפו שתי חוות דעת מומחים – הן חוות דעת הנדסית בגין ליקויי הבנייה והן חוות דעת שמאי בגין ירידת הערך של הדירה.
במסגרת התביעה נמנו מחדלי החברה הקבלנית אשר הפרה חובות חקוקות לרבות החובות החקוקות בחוק המכר (דירות) תשל"ג 1973, חוק התכנון והבניה, תשכ"ה 1965 על תקנותיו, תקנים רשמיים וכן פקודת הנזיקין. חיקוקים אשר נועדו לטובת רוכשי דירות חדשות מקבלן.

לכתבות נוספות מתוך אתר פסק דין מאת: עו"ד ניצה כהן בנושאים משפטיים מגוונים

לחצו: psakdin

משרד עורכי דין – ניצה כהן |  במקרה חירום ניתן לחייג 24 שעות ביממה: 052-2663844